woooho

OMG! fyfan det är bästa kvällen nånsin, grisslinge festen är ett minne för livet kan jag påstå.
Jag dansa så jag fick ont i fötterna, blev svart i ansiktet av all rök i tältet?! aja, jag dansa mest med JULIA, emma och alice. Och senare på kvällen så dansa vi med killar och killar stog bakom oss och jucka, och vettefan allt dom gjorde, taffsa på en och en massa men det va super duper kul. Assa ni som inte va där ni missa årets fest ni har verkligen missat något som man aldrig glömmer, man ville liksom inte att kvällen skulle vara över, jag och alice satt på bussen påväg hem och prata bara om festen aja . ÄLSKAR er JULIA, EMMA och ALICE

Fast jag dansa mest med julia:D:D <33333

Kommentarer
Postat av: anonym!

Vad heter Alice i efternamn?

2010-06-11 @ 11:53:42
Postat av: alice

varför bryr du dig?

2010-06-12 @ 19:24:32
Postat av: Anonym=Olivia

Jo, för att jag har en kompis som heter Alice Svensson

2010-06-14 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0