Tjoe

Tjenna bloggen!

I tisdags så red jag för min dressyr tränare, och det gick jävligt bra.
Sen på kvällern efter jag hade ridit kom jag hem, duscha och tog upp
datan till mitt rum och låg där i sängen och aa, gjorde det man brukar på datan,
sen ringde Kristofer-Robin och vill prata en runt halv 2 till klockan 3..
Så jävla arg för det, så nu har jag vänd på dygnet... Så himla jobbigt!

I onsdags så lätt jag min ponny vila men han fick dock gå i skritten en halv timme
runt halv 9 där någonstans. Gick hem och åt tog upp datan igen och sen så prata jag med kristofer-robin
ett tag inte länge för jag va tvungen att sova för jag gick upp halv 8 idag för att fodra hästarna -.-


Nu ska jag dra ner till stallet och släppa ut dom!



Mina & Jag förra torsdags!



Kristofer-Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0