tjenna!

Nu är det så att det är sommarlov ju!
Har nämligen ett liv så kommer inte blogg så mycket med jag kan ju berätta lite vad jag gör under dagarna så ni vet att jag lever iallafall. Kanske kommer skaffa en sommarblogg, men chansen är liten om den saken.

Onsdags: Så först åkte jag till skolan och va där till tio (sommarskola) sen så drog jag till nacka med : alice, emma och jag :D och åt på BK och kolla på lite kläder osv. Sedan drog vi till alice och va där medans emma och alice bytte om till badkläder eftersom dom skulle bada i grisslinge. Sen så drog vi till slussen och där mötte jag på alice karlen BABU, saknaden av henne är enorm. Iallafall sen drog jag hem och bytte och drog till stallet och hade min sista hoppträning för terminen, SKÖÖÖNT. Efter det så gick jag hem och chilla framför datan.

Torsdags: Hade morgonen i stallet med mamma, sen så red jag nånstans kommer inte ihåg, sen senare på kvällen va det möte med stallet typ med alla ungdomar. Den va typ i 30 min, sen drog jag mina och vickan till en brygga i stömma och möte upp jennifer som vi skulle grilla med och det va hon som hade all mat osv. sen fick vi inte igång grillen så vickan cyckla hem till mig och hämta ngn grej som gör att man får igång grillen.
Sen hade vi rätt mys och grilla korv, marsmellows och andra saker, dunka musik och sen så kom vickans kompis gustav, schysst grabb. Sen typ vid 23.00-23.30 drog vi alla hem till var och sig men jennifer och jag stack hem till mig och va hemma, och va ute lite. Juste min bror linus hade typ en tjej och båda va as fulla och typ massa, det va lite kul om man vet vad som hände men bara vissa vet , SYND för er som icke vet :D

P.S jag red ut med mina och tog bilder med våra ponnysar i kläning och utan hjälm och massa, det va till grönköping jag red :D

Fredag (idag): Idag har det inte hänt mycket, jag hade inte stallet så jag sov ut till 12 typ, sen kom mamma och hämta mig och jennifer så drog vi och hämta upp pizza. HAHA. det va min och jennifers frukost MUMMMMS.
Sen så va vi typ hemma, men jag och puff hade tråk så vi gick ner till stallet och typ va där lite med alla och vänta på att mamma jag och puff skulle åka och handla saker till att grilla idag igen. runt halv 17 så drog vi till mölnvik handla mat och sedan så släppte mamma av oss hos puff. Jag och puff åt lite middag och vänta på att mina skulle komma dit så vi kunde börja grilla lite marsmellows, efter vi hade haft det mys ett tag så drog vi ner till stranden, dom bada men inte jag, usssh kallt.. Nu sitter jag hemma och ska fixa med min nya design.

OJOJOJ långt inlägg.





sommar bild

Kommentarer
Postat av: Bianca

jag saknar dig gumman! :( <33

2010-06-18 @ 23:11:08
URL: http://biancau.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jätte fin header du har fixat! :D <3

2010-06-18 @ 23:45:18
URL: http://justellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0