nu fixar jag mig inför midsommar..

nu fixar jag mig in för midsommar, sitter och målar naglar har precis duschat och ska klä på mig snart.
Ska ha på mig en kjol linne och ett par klackar, lägger in en bild förmodligen om jag hinner för klockan 12.00 ska jag va uppe på klubben och käka med, mina och hennes släkt och familj. Ska bli super, sen blire grillning och en massa annat. Sen måste jag ringa och fråga hur det gick för K-R på tävlingen, hoppas det gick/går bra :D
Vill bara säga att det här stämningen som jag har nu, är en riktig SOMMARKÄNSLA !!! ;)

Pöss på rumpan


Kommentarer
Postat av: emilkingen

ojj fin blogg du! kolla gärna min blogg och kommentera så är du gullig! vi kan ju följa varandras bloggar via bloglovin? (:



Ställ gärna en fråga i min frågestund :)



Glad midsommar förresten <3

2010-06-25 @ 11:21:48
URL: http://emilkingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0