( ingen rubrik )

Hejsan hoppsan, är hemma idag p.g.a världens m*** värk usch :(
men jag ska ta och göra en lista på dagens att göra ;)

har haft det grymt jobbigt sista veckan med alla vänner osv. Önskar att det inte blev såhär, för nu har jag verken lust att gå på grisslinge imorgon, ha fest på fredag och tävla på söndag! Mår bara skit, men jag har en jätte snäll och grym tjej som står på min sida... AGNES :')

Just nu sitter jag i ett par mjukisar och ett linne och bloggar och dricker kaffe och skriver en lista till vad som ska köpas in för the PARTY på fredag :D :D :D GILLA GILLA GILLA <3

hörs i nästa inlägg chiao :)



Min fööörsta och söötaste ponny :( miss u

Kommentarer
Postat av: agnes

Står alltid på din sida Natti! :) <3

2010-06-09 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0